Oudejaarsavond 31 December 2022

 

Feestzalen Lorka & Lork presenteren:

 

Oudejaarsavond

Zaterdag 31/12/2022

Aanvang om 18:15u

 

Het is bijna zo ver!

De eindejaarsfeesten... Kerste en oudejaarsavond...

Synoniem voor gezelligeheid, lekker eten, bubbels... en party time!

 

De familie Vanierschot nodigt u uit op hun wervelende eigenzinnige en gezellige oudejaarsavond 2022

 

Dit jaar kozen wij als showband "Danny Kerkhofs & Stefania" met gastoptreden van de "South Side Temptations" & Dj Rikky.

 

Om de gezelligehid te garanderen werken wij met ronde tafels.

Er zijn beperkt aantal tafels van 2,3 of 4 personen.

 

Vervoer huiswaarts kan geregeld worden door ons aan 2.00€ per km tot aan uw thuisadres met een minimum van 10€.

 

Formule 1:

Wij verwelkomen u graag tussen 18:15u en 18:45u met champagne of vruchtensap en onze apéro-hapjes.

Waarna koud buffet, warm buffet, dessertbuffet, laat-avondbuffet.

Aangepaste wijnen, bieren, frisdranken, Champagne tijdens de receptie en om middernacht.

Drankenpakket tot 04:30u inbegrepen.

Prijs per persoon all-in 170€ en kinderen tot 12 jaar 85€.

 

Formule 2:

Wij verwerkomen u om 22:00u met glaasje champagne of vruchtensap.

Aangepaste wijnen, bieren, frisdranken, champagne als welkomstdrankje en om middernacht.

Drankenpakket tot 04:30u.

Dessertbuffet en laat-avond buffet inbegrepen.

Prijs per persoon all-in 90€

 

Inschrijven per e-mail op info@lorka.be of op onze kantoren 011 22 75 20.

Het voorschot bij reservatie is 50% van de totaalprijs.

Het saldo dient betaald te zijn voor 20/12/2022.

Rekeningnummer: BE24 0688 9770 7038

 

Feestzaal " De Lork "

 

Kiezen voor feestzaal " De Lork " is kiezen voor een intieme 
sfeervolle gezelligheid..
.

  • Trouwfeesten
  • Familiefeestjes
  • Vergaderingen
  • Recepties
  • Tentoonstellingen
  • Personeelsfeesten
  • Bedrijfsevents
  • e.a.
 

Ontspanningsoord "Lorka"

 

Feestzaal Lorka is niet enkel bekend van zijn dansfeesten en personeelsfeesten, maar
heeft een waaier aan mogelijkheden :

  • Trouwfeesten
  • Privaatbals
  • Avondfeesten met diner
  • Bedrijfsfeesten
  • Demonstratieavonden voor firma's
  • Modedéfilés
  • Personeelsfeesten 

 

Onze referenties:

Met een lange referentielijst van 350 opdrachten per jaar, kunnen wij u garanderen dat wij voldoende kennis hebben om uw evenement voor 200 procent te doen slagen. 50 jaar geleden werd de eerste steen aan onze gebouwen reeds gelegd door L. Vanierschot. Onder leiding van zoon Filip werden de feestzalen bijna totaal vernieuwd en verder uitgebouwd. Sinds september 2013 heeft zaakvoerder Filip Vanierschot, hulp gekregen van zijn 2 zussen Mariëlla en Patricia die als vennoot/zaakvoerder mee in de zaak zijn gestapt.

Ons eigen keukenteam met 3 top chefs slagen er dan ook steeds in om u culinair te verrassen op elk evenement in één van onze zalen of op locatie. We sommen graag voor u enkele referenties op:

 

  • Personeelsfeest Provinciebestuur Limburg (900 personen)
  • Personeelsfeest Virga Jesse ziekenhuis (900 personen)
  • Personeelsfeest Coca Cola Limburg (300 personen)
  • Personeelsfeest krantenwinkels Belang van Limburg (400 personen)
  • Personeelsfeest Helvoet Pharma (500 personen)
  • Personeelsfeest Sancta Maria (400 personen)
  • Personeelsfeest Kautex Benelux (300 personen)
  • Sinterklaasfeest met ontbijt van Ewals Cargo (250 personen)
  • Sinterklaasfeest met ontbijt van Luminus (400 personen)
  • Sinterklaasfeest met ontbijt van Boermans Glas
  • Sinterklaasfeest Fortis Limburg (400 personen)
  • Sinterklaasfeest van Belastingen Limburg (400 personen)
  • Feestavond Belgische Jumping Bond (700 personen)
  • Statutaire Algemene vergaderingen van de Belgische Voetbalbond (500 personen)
  • Diner van Belgische Voetbalbond Limburg
  • Personeelsfeest van ANL Plastics (500 personen)
  • Feestavond van C.O.V. Limburg (350 personen)
  • Klantenfeest Firma Van Marcke (400 personen)
  • Klantenfeest Rexel Cedec (150 personen)
  • Personeelsfeest Banden De Condé (400 personen op locatie)
  • Personeelsfeest Breva Zonhoven (220 personen)
  • Personeelsfeest politie Hazodi (320 personen)
  • Personeelsfeest Brandweer Hasselt (220 personen)
  • VDAB Limburg (600 personen)
  • Personeelsfeest RIZIV
  • Santa Locale te Turnhout (Gezondheidsdag)
  • Personeelsfeest DHL Opglabeek (300 personen)
  • IDB Yoko Genk (180 personen)
  • Convidien Opglabeek (300 personen)
  • Personeelsfeest KBC Limburg (350 personen)
  • Nieuwjaarsreceptie Cd&V Limburg (400 personen)
  • Personeelsfeest P&V Lummen (300 personen)
  • Christelijke Mutualiteit Hasselt (op locatie hoofdgebouw te Hasselt)
  • Personeelsfeest CAW Limburg
  • Groep Spar Lambrechts (voorjaars en najaarsbeurs & personeelsfeesten 400p)
  • Personeelsfeest OCMW Hasselt (300p)
  • Personeelsfeest JOZ Hasselt
  • Personeelsfeest Nelectra Infrax (400p)
  • Personeelsfeest Cm Limburg (400p)
  • Ar-metalising Genk (140p)
  • Kautex Benelux (140p)
  • Fluvius (300p)
  • Vrijwilligersfeest Hoge Vijf (350p)
  • Tv Limburg voorstellingen (400p)
  • Groep Van Zon Beringen klantenfeest by Winterland Hasselt (850p)
  • De Lijn Hasselt by Winterland Hasselt (350p)
  • Neos Hasselt (125p)
  • Jubilarissen van de Stad Hasselt by Winterland Hasselt (125p)

 

Opgelet: voor grotere evenementen, voorzien wij een bustranfère naar een bijgelegen parking, dit aangezien Feestzalen Lorka en Lork maar 153 parkingplaatsen heeft !

 

Onze adresgegevens

Lorka

Genkersteenweg 284A
B-3500 Hasselt


Tel: +32-11-22.90.30
Fax: +32-11-22.90.29

 

Openingsuren burelen :

Maandag 9:00h tot 12:30u en van 13:00h tot 15:00h (Diana)

Dinsdag 9.00h tot 12:00h en van 14:15h tot 20:00h op afspraak (Filip, Nadine en Diana)

Woensdag 9:00h tot 12:00h  en van 14:00h tot 16:00h op afspraak (Filip)

Donderdag 9:00h tot 12:00h en van 14:00h tot 16:00h op afspraak (Filip, Nadine en Diana)

Vrijdag 9:00h tot 12:00h en van 14:00h tot 16:00h op afspraak (Filip, Nadine en Diana)

 

Opgelet : Tijdens de maanden juli en augustus ENKEL op afspraak. Kantoren meestal open vanaf 10:00h.

Tijdens de schoolvakanties speciale openingsuren afwijkend van de normale.

 

E-mail: info@lorka.be